onsdag den 21. maj 2008

Stockholm eller København?

Jeg får ofte spørgsmålet om hvem der har bedst stil københavnere eller stockholmere...
Der er faktiskt rigtigt stor forskel på stilen i de to byer.. 
Jeg synes der er flere med flot tøj i Stockholm, men det er kedeligere.
I Sverige findes der mode "guruer" og rigtigt mange tager det på disse guruer siger er på mode. Når jeg kommer til Stockholm synes jeg at folk har rigtigt fedt tøj på, men så har deres venner det samme outfit på og deres venners venner. Det bliver man hurtigt træt af...
I København er der måske ikke lige mange som har rigtigt flot tøj, men til gengæld er tøjet meget personligt og individuelt...  Stilen er også mere bohemisk efter min mening...
....så... København vinder! Her har folk coolere stil og mere personlighed og et ekstra plus er, at flere går med høje hæle, og jeg kan godt lide høje hæle!  

1 kommentar:

Anne sagde ...

Wow, jeg troede absolut at svenskere gik mere med høje hæle end danskere! Men måske er det bare fordi jeg bor i Århus, hvor mange gader i midtbyen har brosten. Men der er heldigvis flere og flere der trodser det, og tager høje hæle på i byen alligevel :) Jeg giver dig ellers helt ret i din "stil-analyse" (ud fra hvad jeg har set på de svenske blogs)!